piątek, 25 lipca 2014

Woda owocowa? To takie proste! Water with fruits? It's so easy!




Nadeszło gorące lato a wraz z nim nieustające pragnienie. Półki sklepowe uginają się pod ciężarem kolorowych, słodkich napojów. Większość z nich jest gazowana i zawiera ogromne ilości cukru. Nie przepadacie za wodą a może uważacie, że jest nudna? A co powiecie na wodę wypełnioną ulubionymi owocami z dodatkiem lodu i ziół? Zapewniam Was, że tak przygotowana woda ugasi każde pragnienie a przy okazji ucieszy oko :)
Jak widać uległam ostatniej modzie i użyłam zabawnego słoiczka (tk maxx).Wy  możecie wykorzystać co tylko chcecie. Wybór składników także zależy wyłącznie od Was. 
Ja zrobiłam takie:



Limonka, cytryna, owoc pomarańczy



Maliny



Arbuz i rozmaryn



Limonka i imbir



Jeżyny


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia własnych kompozycji smakowych :)
Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz