piątek, 8 sierpnia 2014

Śniadanie w stylu skandynawskim. Scandinavian style breakfast.



Podobno śniadanie, to najważniejszy posiłek dnia. Ja niestety nie przepadam za śniadaniami, zwłaszcza jeśli muszę je zjeść bardzo wcześnie. Z reguły staram się żeby było szybkie i lekkie. Nie zawsze się udaje. Moje dzisiejsze śniadanie to musli z błonnikiem, do którego dorzuciłam kilka płatków kokosowych i kawałki banana. Całość dopełniłam mlekiem i powstał całkiem przyjemny posiłek :) 
Czy Wy także lubicie nie tylko dobrze ale też "ładnie" zjeść? Chodzi oczywiście o oprawę estetyczną posiłku. Wydaję mi się, że śniadanie zjedzone w kolorowej miseczce, przy ładnie nakrytym stole dużo lepiej smakuje. Od jakiegoś czasu gromadzę wszelkiej maści naczynia, sztućce, ściereczki i serwetki. Dzbanek i miseczka ze zdjęcia to prezent od mojej siostry :) A koniki Dala - wczorajsza niespodzianka prosto ze Szwecji. Jestem fanką wszystkiego co skandynawskie dlatego nawet nie będę ukrywać, że ten post powstał właśnie po to, żeby je pokazać :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz